Elgryta
Hej,
Jag har en gammal tysk elgryta som jag brukar använda för att koka vört i, men nu är den lite konstig.
När jag värmer, så lägger den av när vattnet är ca 97 grader, och drar igång igen efter en stund. Jag trodde att det var termostaten, så jag kopplade förbi den, men det blir samma sak.
Kan det vara ett överhettningsskydd eller nåt som gör att det bryter? Är det dags att investera i en ny?
Jonas