rädda en misslyckad öl?
hej. var inne i en stressrelaterad demens förra veckan.
prime'ade mitt öl med mocca-bit-socker,
-och ställde sen ner flaskorna i min svala källare (10 grader) direkt!
nu har jag ju därför ingen kolsyra...
kan man väcka liv i jästen? eller måste jag hälla ut?
med sorg; adam