termostat UT 200
Tja..
Har nyss köpt humle" s termostat , UT 200
hur är lättaste sättet att styra mäsken , kylen. mån tro ?
instruktionen var på tyska ,vilket jag ej är så haj på.
det finns ju 2 varianter , aut , man på den..
vilket sätt ska man välja???
jag kommer koka med en indukionshäll ( 3000w , 220v ).
min lilla vision är att hällen stängs av vid en förbestämd temp.
har testat på jobbets ind.häll ,men där lyser ju lampan för den varma plattan ( såklart ) så länge det är varmt,fast vredet är på 0. så jag vet ju inte ifall mitt lilla test gick vägen. jag har fått för mig att mäska på ganska lågt effektal för att lättare styra tempen.