The Thief
Ser i senaste BYO en produkt för att ta prover som ser enkelt och smidigt ut. Ser ut att kunna vara samma tillverkare som Auto Siphon.
Den skulle vara spännade....

Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → The Thief
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Ser i senaste BYO en produkt för att ta prover som ser enkelt och smidigt ut. Ser ut att kunna vara samma tillverkare som Auto Siphon.
Den skulle vara spännade....

det gäller bara att se till att den blir väl rengjord, annars blir det sur/ful-öl ![]()
Sant, men som det är nu så tycker jag det är för mycket meckande och risk om locket skall av och det skall doppas ner saker i ölen. Nu ger jag bara jästen så mycket tid att jag vet att all aktivitet är över och sen mäter jag när jag tappar över till fat. Och den ser inte ut att kunna vara så väldigt dyr.
Detta verkar vara smidigare och enklare = mäta oftare
Det är samma tillverkare som Auto Siphon. Visst skulle vi kunna ta hem The Thief, om intresset finns.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → The Thief