1 Senast ändrad av Techno (2010-01-12 06:04:11)

Liv eller död? I så fallet Livet

Hej

Detta skall vara autentiskt, enligt romersk katolsk sak, va demoniskt. Det är första gången sedan 1659.

Prästerna dömdes till villkorligt straff, enligt tysk strafflagg   Flickan dog. Detta hände i Bayern 1976. Det som spelades in, är autentiskt, prästerna förstod väl att detta var något över deras huvuden

Stämmer detta, vilket jag som vanlig medlem av vad som kan händ,a knappast tror på.

Enligt källor av vad som kan hända på våra psykiatriska avdelningar, så går detta långt över vad som kan hända, det nämns namn som som skall va personer i helvetet, ett av dessa namn näms under själva ecorcismen.

Eftersom många som sitter inne på livstid kan nämna namn som enligt" min präst", är samma namn med olika demoner, med namn, som gör det hela bara lite löjligt.

Ett namn nämndes och då bleknade min präst vän, det var ett namn som nämndes i uppspelningen.

Det är obehagligt, döm själv,

Nu tror jag själv inte att det är djävulen.com som är här. men det man inte kan bortse från det är att långt innan präster började komma in, så sa flickan namn som fick den mest förhärdade katolska präst att dra efter andan

Kan det mänskliga psyket bli, ja så är det nog, Jag tror inte på djävulen, men vad händer i en människa som låter så, ,prästerna trodde bara gott enligt andra präster, dom ville bara väl, dom kanske dödade flickan?

http://www.youtube.com/watch?v=x4n9vK0_mdk

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20

Sv: Liv eller död? I så fallet Livet

Lustigt.. sådär betedde jag mej senast jag drack en Tuborg Grön...
kanske det är så ändå, att Carlsberg är hin håles hantlangare på jorden!!!

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa

Hjärnan är en del av kroppen, enligt min uppfattning. Vad som händer där är det mänskliga psyket. Vi vet inte allt om hjärnan, oss själva och även det utanför samt alla samband däremellan . Både religionen och även vetenskapen i viss mån är abstraktioner, förenklingar av en till viss del ogripbar och ännu okänd verklighet, som vi behöver för en ångestdämpande kontroll av densamma.

Själv tror jag på Robert Lind i Kramfors.

[b][color=#009922]Hej kära själ! Fukta din aska![/color][/b]

cmbellman skrev:

Själv tror jag på Robert Lind i Kramfors.

Hej

Börjar oxså på den sista tiden allt mer och mer tro på honom.

Bo

Contact light, ok engine stop.    1969 07 20