Vörtkokare köpes
Har någon en vettig vörtkokare till salu?
Har hittils brygt i kronans kylbox med värmeelement i botten, har nu efter
8 års troget bryggande brunnit upp.
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Vörtkokare köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Har någon en vettig vörtkokare till salu?
Har hittils brygt i kronans kylbox med värmeelement i botten, har nu efter
8 års troget bryggande brunnit upp.
Hej,
annonserade just ut min elgryta.
Hls
/Jürgen
Så om det inte finns någon som kan förbarma sig och tänkas sig att sälja sina kopplingar som ändå bara ligger och dräller blir det bara att så småningom plocka fram plånboken och slå till på humlegårdens erbjudande. Men jag hoppas fortfarande.
Jag har ett nytt Braumeister bryggverk 50 liter
Jag köpte fel storlek.
Byter till mindre 20 liters eller till salu för 18500:-
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Vörtkokare köpes