Vörtkokare köpes

Har någon en vettig vörtkokare till salu?

Har hittils brygt i kronans kylbox med värmeelement i botten, har nu efter
8 års troget bryggande brunnit upp.

2

Sv: Vörtkokare köpes

Hej,
annonserade just ut min elgryta.
Hls
/Jürgen

Sv: Vörtkokare köpes

Så om det inte finns någon som kan förbarma sig och tänkas sig att sälja sina kopplingar som ändå bara ligger och dräller blir det bara att så småningom plocka fram plånboken och slå till på humlegårdens erbjudande. Men jag hoppas fortfarande.

ahsan

Sv: Vörtkokare köpes

Jag har ett nytt Braumeister bryggverk 50 liter
Jag köpte fel storlek.
Byter till mindre 20 liters eller till salu för 18500:-