Glasdamejanne 100:-
Brun glasdamejanne utan korg säljes mot avhämtning vid S:t Eriksplan i Sthlm. 100 spänn kanske?
Gratis då? Ingen som vill ha?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Glasdamejanne 100:-
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Brun glasdamejanne utan korg säljes mot avhämtning vid S:t Eriksplan i Sthlm. 100 spänn kanske?
Gratis då? Ingen som vill ha?
Hur stor är den?
Är den på 5-7 liter ger jag gärna 100 spänn för den.
Mejla mig på dunbarc22@hotmail.com, skall till Stockholm sista helgen i maj.
/Dunbar
Hej och ursäkta mitt (mycket) sena svar. Damejannen är på 25 liter och bortskänkes mot avhämtning. Den har dock stått i farfars källare många år och behöver en rejäl rengöring.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Glasdamejanne 100:-