1 Senast ändrad av Snej (2009-03-23 12:44:10)

Glasdamejanne 100:-

Brun glasdamejanne utan korg säljes mot avhämtning vid S:t Eriksplan i Sthlm. 100 spänn kanske?

Gratis då? Ingen som vill ha?

Sv: Glasdamejanne 100:-

Hur stor är den?

Sv: Glasdamejanne 100:-

Är den på 5-7 liter ger jag gärna 100 spänn för den.
Mejla mig på dunbarc22@hotmail.com, skall till Stockholm sista helgen i maj.
/Dunbar

Sv: Glasdamejanne 100:-

Hej och ursäkta mitt (mycket) sena svar. Damejannen är på 25 liter och bortskänkes mot avhämtning. Den har dock stått i farfars källare många år och behöver en rejäl rengöring.