En riktigt GOD JUL...

...tillönskas alla hembryggare!

/Eva, Svante och tomtenissarna på Humlegården

http://www.humle.se/punbb/images/upload/tomtar.jpg

-- Svante

Sv: En riktigt GOD JUL...

tack det samma allihopa

Sv: En riktigt GOD JUL...

Tack det samma, men nu vill jag att det snart ska bli den 7:e så jag kan lägga en order smile
Det ska bryggas öl för att täcka förlusterna i till julbordet.