En riktigt GOD JUL...
...tillönskas alla hembryggare!
/Eva, Svante och tomtenissarna på Humlegården

-- Svante
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Inget av ovanstående... → En riktigt GOD JUL...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
...tillönskas alla hembryggare!
/Eva, Svante och tomtenissarna på Humlegården

tack det samma allihopa
Tack det samma, men nu vill jag att det snart ska bli den 7:e så jag kan lägga en order ![]()
Det ska bryggas öl för att täcka förlusterna i till julbordet.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Inget av ovanstående... → En riktigt GOD JUL...