1 Senast ändrad av Thomas Fransson (2008-10-15 20:05:25)

Kungörelse - Lakritspulver och champagnekorkar

Champagnekorkar till vanliga flaskor ex. stora Leffe Bruin, Achel osv. med tillhörande grimma är jag på jakt efter.
Vet inte om det är andra korkar på ex. Chimay's 75cl flaskor, men jag samlar på de vanliga champagneflaskorna
och är först och främst ute efter sådana korkar med tillhörande grimmor.

Vet att grimmorna säljs separat så för att förtydliga så vill jag gärna ha båda.

Ämnet har varit på tapeten tidigare, men jag hittar inga i webbutiken...
Lakritspulver hade också varit najs.

Läste om ett "sammarbete" med Belgarna på Brouwland, de har lakrits i förp om -

1000g
250g
100g

Finns det fler här som kan tänka sig en dejlig vanilj/lakritsporter så kan vi kanske få hem lite sådant shit?
Hör av er i tråden om korkar o pulver vettja.

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

Sv: Kungörelse - Lakritspulver och champagnekorkar

Hittade lakritsextrakt på panduro smile

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

Sv: Kungörelse - Lakritspulver och champagnekorkar

Vi har som sagt ett samarbete med Brouwland, som innebär att vi kan leverera i princip allt som finns i deras sortiment. Man beställer från oss med ett mail, eller i fritextfältet i webbutikens kassa, sedan samordnar vi inköpet med vår nästa ordinarie hemtagning (vi tar varor därifrån ungefär en gång i månaden). Priset blir detsamma som om man skulle beställt direkt från Brouwland, men frakten blir ju billigare, plus att vi kan leverera varan tillsammans med andra varor från oss. Vi måste lägga på fraktkostnad med 10 kr/kg för frakten från Brouwland till oss (om det inte är försumbart i sammanhanget).

Är det många som är intresserade av en viss vara kan vi lyfta in den i vårt ordinarie sortiment, som vi redan gjort med en hel del av Brouwlands varor. Men även om man är ensam intresserad kan vi ta hem varan, på beställning.

Champagnekorkar, lakritspulver och allt annat de har går alltså bra att beställa av oss!

-- Svante