Tips om språk och tidszon i forumet

Är menyerna i forumet på engelska? Vill du ha forumet på svenska istället? Det är enkelt ordnat : gå till din profil ("Profile") så ser du att du under "localisation options" kan välja språk. Under "Language", välj  "Swedish" och klicka på "Submit".

På samma ställe kan du ställa in tidszon, så att klockslaget för inläggen stämmer med din lokala tid. Här i Sverige är det "+01 CET".

-- Svante