Belgiska maltsorter

Hejsan,

saknar några av de belgiska maltsorterna i Humlegårdens sortiment: Special B, Biscuit, Aromatic och Caravienne.  Någon chans att ni tar in dessa?

Annars, stort tack för både utmärkt service och utbud.

Mvh
Pål

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

Sv: Belgiska maltsorter

Hej!

Vi har jobbat på detta länge, och idag har vi äntligen fått in dessa maltsorter i sortimentet. Dessutom belgisk alemalt.

Alla dessa sorter är från mälteriet Dingemans i Belgien, som har tagit över recepten på Special B, Biscuit, Aromatic och Caravienne från DeWolf-Cosyns.

Gå in i webbutiken och sök på Dingemans så hittar du dem.

-- Svante

Kanon Svante! 

Du skulle ha hört jublet hemma när jag upptäckte diverse Dingemans produkter i Humlegårdens webbutik.  Och jag som just nu är i en riktigt belgisk fas.  Perfekt timing!

Tusen tack för ett toppenbra utbud och en kundfokuserad service, Eva och Svante!

/Pål

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

4 Senast ändrad av jan_johansen (2007-10-31 10:45:19)

Jaaaa, vad ska jag säga - jag bryggar i princip inte belgiskt, och det är som vanligt en kanon service ni läggar för dagen...men nu blir jag ju tvungen att justera mitt Hvidtöl/svagdricka recept..... wink:) Tror just att flera dessa sorter skulle passa bra till Hvidtöl/dansk svagdricka.

Mvh
-Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH