öppettider?
tänkte kolla med Svante om era öppettider är som vanligt under
december? (för avhämtning alltså)
//Sam
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → öppettider?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
tänkte kolla med Svante om era öppettider är som vanligt under
december? (för avhämtning alltså)
//Sam
Vi kommer att ha öppet som vanligt, dvs onsdagar kl 12-18, ända till 20 december. Sedan har vi stängt 27 december, och eventuellt också 3 januari.
hej
så kommer ni att ha öppet 28-30 dec? kommer nämligen till stockholmstrakten och tänkte ta tillfället i akt och komplettera med några små saker...
tor
Nej, vi kommer att ha helt stängt i mellandagarna.
Jag syftade bara på vilka onsdagar vi skulle ha öppet för besök och avhämtning.
Vi jobbar ju som så att vi expedierar webbutikbeställningar och skickar iväg varor så gott som dagligen. Dessutom har vi öppet onsdagar kl 12-18 för besök och avhämtning av varor, för dem som gärna vill se varorna vi har och för dem som råkar befinna sig hyfsat nära och vill undvika höga fraktkostnader vid inköp av kolsyretuber, maltsäckar och liknande.
Ibland tar vi semester, och då har vi varken öppet på det ena eller det andra sättet. Vi brukar ta semester en månad på sommaren och en dryg vecka över jul och nyår. Än så länge har vi ingen som kan sköta verksamheten när vi tar semester, men det står på önskelistan...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → öppettider?