Ny kategori KONTAKT (eller liknande) på diskussionsforumet?

Kära hembryggarkollegor!


Dagligen skriver eller läser jag i humlebladet, och nu har jag fått en idé:

Skulle man inte kunna införa en ny kategori KONTAKT eller dylikt där man kan skriva och knyta kontakter med bryggare?

Jag ska ge er bakgrunden. Jag är nygammal hembryggare som sedan ett par
tre år bor i Umeå. jag har med hjälp av killarna på shbf fått kontakt med två hembryggare i umeå. Nu är vi tre som ligger på diskusssionsforumet
ume_brewers på yahoo-groups. Förgäves har jag sökt ragga folk till forumet bla. med hjälp av anslag på väggar.

Min tanke är att vi ska bli så pass många i Umeå att det blir en levande hembryggarstad där man träffas för bryggningar och lära av varandra.

Så vad säger ni? Detta är blott ett förslag, och kanske ni i de större städerna har samma problem som jag.

Tor P

Död åt Reinheitsgebot!

Sv: Ny kategori KONTAKT (eller liknande) på diskussionsforumet?

Jag tycker det är en bra idé personligt. Jag bor dessutom också i Umeå. Du kan även maila om du vill på j_n_johansen@yahoo.dk

/Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Sv: Ny kategori KONTAKT (eller liknande) på diskussionsforumet?

Kategorin är nu skapad.

-- Svante