Öppettider i sommar?
Kommer nätbutiken att vara stängd för semester i sommar eller är den uppe hela tiden?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → Öppettider i sommar?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Kommer nätbutiken att vara stängd för semester i sommar eller är den uppe hela tiden?
För att haka på: Hur är det med den fysiska butiken under sommaren?
Nätbutiken kommer att vara öppen hela sommaren och vi skickar ordrar som vanligt.
Öppettiderna för avhämtning har vi inte bestämt riktigt ännu, men det kommer att gå att hämta ordrar varje vecka i alla fall. Finns det några speciella önskemål?
Toppen!
Hej.
Jag observerade inte att det var avhämtning endast på onsdagar och torsdagar mellan 16-18
Jag undrar om det finns möjlighet att hämta ett beställt och färdigpackat paket på måndag morgon/förmiddag.
Jag åker nämligen förbi Vallentuna då. Ska till Arlanda och släppa av mina föräldrar.
Det kan eventuellt funka. Onsdagar och torsdagar 16-18 är våra "officiella" öppettider. Utöver det kan det gå bra men då får man stämma av att det går bra. För det mesta går det bra, men just på måndag finns risk att vi har väldigt låg bemanning. Ring på måndag morgon och kolla.
Japp. Jag ringer och kollar om det funkar. Jag kan vänta om det är så. Tack.
Snyft snyft. Ingen på humlegården. Får fortsätta hem tomhänt.
Du hade tyvärr otur just idag. Eva, Malte och jag är på 75-årsuppvaktning, Peter och Roger på semester och Bosse är sjuk. Normalt hade det funkat - klen tröst kanske...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → Öppettider i sommar?