Moderatorer sökes

Det har blivit mer och mer irriterande mängder spam på Humlebladet. Så fort jag får reda på en förekomst så bannar jag spammaren och raderar inlägget, men ibland kan det dröja tills jag upptäcker det och hinner åtgärda, med påföljd att skräpet ligger kvar onödigt länge.

Därför skulle det vara bra med några frivilliga pålitliga forummedlemmar som kunde hjälpa mig att hålla rent här.

Det är alltså bara frågan om att ta bort uppenbar spam. Inlägg som kan diskuteras av andra orsaker diskuteras med mig först.

Är du intresserad så hör av dig, och tala gärna om vilka forumdelar du bevakar mest och kan tänka dig att städa spam i.

-- Svante