Hej
Jag tyckte det va rätt coolt att va med i ett forum som gällde det mesta om öl.
Vi alla var hyfsade anonyma, men genom åren samt olika inlägg svar på inlägg samt att vi visste på ett ungefär hur den och den funka i sina svar samt att den va lite bitskare i sina svar, det funkade alldeles utmärkt för mig
Nu vet jag plötsligt yrkena bakom alla nick, vad har jag för nytta av det. Chubb, det var du som drog i gång det, det är klart att vi inte behöver svara men tillräckligt många vill ju ha en så "lång" sak som möjligt.
Jag tycker att det var ett väldigt dumt inlägg från dej. Jag bryr väl mej inte om att du är doktorand, bortsett från att nu vet ju alla här på forumet att du är det, vad hjälper det mej i min frågor?, det enda jag vill veta här på forumet, det är ju svar, samt kan min erfarenhet hjälpa någon, jag vet ine, men testa den länken. Det är sådant jag vill veta, kan du ev hjälpa mig med sådant så bryr jag väl mig inte om att du är doktorand eller inte.
Min systers son är läkare, min andra systers son har hand om Julas logistik
Min dotter är lärare, Jag är hyfsad kunnig om det 2: väldskriget, 1000% mer än en vanlig gymasielärare i historia
Av allt detta så blir jag inte en bättre bryggare
Bo
Contact light, ok engine stop. 1969 07 20