Magnetstavar

Har ni magnetstavar för omrörning? Går det att tillföra sortimentet annars?

Bryggverk 3.02, planerar för version 3.11
Bryggverk 200L. 300L mjöktank gasol och cylinderkonisk trycktank med kylslinga för 200L batcher
I have 50 prototypes of various whatevers around the house

Sv: Magnetstavar

Om inte humle vill ta in så är det busenkelt att beställa från e-bay. Jag köpte 6 stavar för en hundring.
Magnetomrörare är ganska enkelt att bygga med datorfläkt och magneter. Har man pengar finns det dock att köpa på e-bay eller i amerikanska butiker på nätet. Men det är klar. En reglerbar billig omrörare skulle kanske kunna gå att sälja. Öppnar väldiga möjligheter for uppodling och bra pitchrates.

Sv: Magnetstavar

Märkligt, jag tog bort mitt tidigare inlägg eftersom det blev dubbelpostat och då försvann båda?!

Mitt tidigare inlägg:
"Jag är också intresserad.
Kanske även en "billig" magnetomrörare. De flesta verkar bygga själv så jag vet inte hur intresset är för dessa."

Det finns ganska billiga magnetstavar på Sagitta också men frakten är väldigt dyr.
Nu ser jag inte detta som ett jätteproblem men det är alltid trevligt att kunna handla allt hos samma leverantör.

Ta't lugnt, ta en hembryggd

Sv: Magnetstavar

Magnetomrörare och magnetstavar står med på vår lista över prylar som vi vill ta in. Kan inte utlova någon tidplan dock.

-- Svante