IPA med otraditionell traditionell humle
Hej,
Många gånger gör man IPA med Amerikansk, Engelsk eller Nyzeeländsk humle. Är det någon som provat att använda t.ex. Tysk, Tjeckisk, Svensk eller Slovensk humle för detta och kan berätta hur ni tycker resultatet blev?