När får ni in Roeselare jäst?
Har tänkt brygga 100 liter flanders red till mitt ekfat som skall anlända någon gång nästa vecka, när jag till mitt stora förtret upptäcker att roeselare är slut! Har ni något datum när ni får in mer?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Humlegården → När får ni in Roeselare jäst?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Har tänkt brygga 100 liter flanders red till mitt ekfat som skall anlända någon gång nästa vecka, när jag till mitt stora förtret upptäcker att roeselare är slut! Har ni något datum när ni får in mer?
Kommer förhoppningsvis in på fredag.
Ok, tackar för snabbt svar!
Kan man på något vis lägga en beställning innan ni fått in jästen, så den levereras så fort som möjligt?
Det går tyvärr inte i nuläget att beställa något som har lagersaldo 0 i webbutiken. Men vi räknar med att den dyker upp där senast imorgon.
Nu var det beställt! Stort tack till Svante som återigen imponerar med sin service. Fick ett telefonsamtal direkt de dykt upp, och dessutom förvarningen att det var ett begränsat antal. Hade tänkt köpa 5 men nu fick det bli 2 istället. Ville gärna få rätt balans buggar i mitt ekfat från början, men det ska säkert gå bra ändå
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Humlegården → När får ni in Roeselare jäst?