Ölkylare Maxi 310
Hej!
Tänkte kolla om det finns någon som är intresserad av att köpa en Maxi 310 kylare? 4 slingor + cirkulation.
Bara testkört den här hemma och fungerar. Den låter en hel del men kyler riktigt bra.
Prisidé: 2000 SEK
Hämtas i Nyköping, för tung att skickas. Skicka ett mail.
// Sathack