grattis sverige

Grattis Sverige för att ni kvalade in till EM. Kommer att heja på er till sommar. Bara synd att nu får jag och Pål deppa ett tag över att våra länder inte kommer med (Danmark och Norge) fram tills turneringen börjar. Önskar dock mina svenska bröder lycka till och hoppas ni går långt och får skakat några av de riktigt stora. Finalplats tror jag inte på, men lyckas ni med det, lovar jag helt utan att skämmas att bli målat blå och gul i ansiktet, låta mig bli fotat, och publicera bilden här på forummet. Orealistisk att det kommer att hända javisst, men jag menar varje ord seriöst (jag är proskandinav). Igen, grattis och lycka till.

Vänliga Hälsningar
-Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Sv: grattis sverige

Jan, jag håller på Portugal i fotboll.....

Men visst kan jag kosta på mig ett grattis.  Framförallt ett grattis till att Sverige får stå ut med den där bakåtsträvaren Lasse Lagerbäck i minst 2 år till.  Nu blir det samma förutsägbara tråkiga start 11 tills 2010 - 2 år till med Niklas Alexandersson, Anders Svensson, Ljungberg, Mikael Nilsson, Edman, Linderoth och Isaksson....

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

Sv: grattis sverige

Shiny happy day hvad Pål? smile Erkend at hvis Noge havde kvalificeret sig, ville du trods alt have et smil på læberne smile Men ja Portugal har jeg også selv en svaghed for. Deco ROCKS - ufatteligt at Brasilien ikke kunne bruge ham synes jeg.

Anyway - torsdag i næste uge drøner jeg på med brygning igen. Denne gang mousserende (bestemte mig for at den vin der gærer nu skal være uden kulsyre) aroniavin, med et lille tilskud af brumbær (björnbär) og Jordbær (jordgubbar). 3 kg af hver blev købt i dag sammen med 3,5 kg frugtose. Skal blive goooodt smile

Vi snakkes og ja jeg har stadig ikke glemt øllet men jeg druknede næsten i lektier, så jeg ville lige redde mig ud af stormen. Fredag i næste uge ser det rimeligt godt ud og der tror jeg at jeg kan få den sendt afsted:-)

Hav det godt så længe

Venlig Hilsen
-Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Sv: grattis sverige

Norges problem är att man fortfarande (arvet från Drillo) bara pratar "bakrom" och kontringsfotboll.  Och visst kan Norge vinna på bortaplan mot precis vem som helst, men att föra matcher på hemmaplan kan man inte.  Men Hareide har gjort en strålande arbete att ta in en ny generation i landslaget.

Emellertid är inte nuvarande uppsättning i Portugals landslag utan problem.  Man grejade så vitt oavgjort hemma mot Finland för att klara avancemang.  Misstänker att det blir fiasko i EM för Portugal.

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

Sv: grattis sverige

My god - Danmark og Sverige IGEN i samme kvalifikationsgruppe. Og minsandten også i samme gruppe som Portugal. Anyway - det kunne blive værre. Nu skal vi banke de svenskere, og så tager vi Portugal hjemme og så er den kvalifikation hjemme smile Held og lykke smile

Har lige aktivert min champagnegær - torsdag eller fredag bliver der brygning...herligt smile Nu - tilbage til "extension work" i Engelsk C hvor jeg præsentere Kazakhstan og har koplinger til Borat. Interesant emne synes jeg selv smile

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Sv: grattis sverige

Ja, Portugal, Danmark och Sverige i samma kvalgrupp - det lär bli anledning till några icke-ölrelaterade inlägg här på forumet även fram till 2010...

...anar dock att det kan bli tufft för Sverige att kvalificera sig för det sjätte raka slutspelet. Många spelare i landslaget har sett sina bästa år vid det laget (somliga har det redan nu).

-- Svante

Sv: grattis sverige

Vilken jättekul grupp - hade bara fattats att Norge var med i samma grupp!!!  Det blir tufft men skojigt. 

Jekschebak, som Borat brukar säga.

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

Sv: grattis sverige

Det bliver rigtigt sjovt. Jeg elsker skandinaviske opgør så ja, det er synd at Norge ikke er i gruppe med os. Hader dog visse hooligans der ikke har fattet nogen om skandinaviske derbyes. Skandinavisk derby skal være en fest hvor man omgåes med hinanden og mobber hinanden godmodigt på tværs af grænserne og så går ud og drikker en god øl eller vin sammen bagefter smile Har lige omtappet min første aroniavin. Lidt for mild frugtsmag, men mere end klart godkendt. Virkelig lækker smag med en rund frugtig sødme. Indtil videre FG 1025 så det virker som om det bliver en middeltør bærvin. Den er langt mindre sød allerede nu end bærvine normalt er. Det er ikke sådan at man ikke smager frugten - langt fra, men ville gerne have haft måske 5-6 liter mere bær i. Den er så utrolig afrundet uden skarpe kanter, pga jeg bare anvendte saften fra bærerne (gav 7 liter ren must) lækker bærsødme der er perfekt balanceret og nærmest smag af syltetøj/sylt. Herlig afsutning på en god dag hvor jeg fik MVG i "Postcolonial Litterature" i Engelsk C....så kan det ikke blive bedre - købe en god Italiensk rødvin, drikke en god øl, nyde et godt glas vin og så prøvesmage min egen aroniavin og udover bare en anelse mere frugtsmag, så er den fantastisk lækker. Kan ikke tænke på hvordan den er ca. 1 år efter tapning smile Damn en god dag smile

Hygge så længe smile

/Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH