grattis sverige
Grattis Sverige för att ni kvalade in till EM. Kommer att heja på er till sommar. Bara synd att nu får jag och Pål deppa ett tag över att våra länder inte kommer med (Danmark och Norge) fram tills turneringen börjar. Önskar dock mina svenska bröder lycka till och hoppas ni går långt och får skakat några av de riktigt stora. Finalplats tror jag inte på, men lyckas ni med det, lovar jag helt utan att skämmas att bli målat blå och gul i ansiktet, låta mig bli fotat, och publicera bilden här på forummet. Orealistisk att det kommer att hända javisst, men jag menar varje ord seriöst (jag är proskandinav). Igen, grattis och lycka till.
Vänliga Hälsningar
-Jan
ALBA GU BRATH