Var är kolsyran?
För ett tag sedan så bryggde jag Kenneths klon på Tranquir House Ale. Buteljerade 21/2.
Den ser väldig bra ut, men kolsyran är nästan omärkbar, vilket gör att det blir en ganska tungdrucken öl.
Jag primade med 90 g socker till ca 20 liter öl, men det gav i princip ingenting... Är det nåt man kan fixa till med nån magisk formel, eller finns det nåt annat sätt? Köpa en fat?
Jonas