1 Senast ändrad av jan_johansen (2007-06-01 17:49:26)

Danmark - Sverige imorgon - tv

Hej!

Jag undar - finns det överhuvudtagit en tv-kanal som visar matchen imorgon från Parken, Danmark vs Sverige???

Hoppas annars ni kommer att leva med förlusten imorgon ;-) smile  Det blir kul imorgon - bara synd om jeg inte kommer att se matchen eftersom vi inte har 1200 olika kanaler...

Vänliga Hälsningar
-Dansken Jan som än en gång sägar Heja DANMARK!!! smile smile

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Sv: Danmark - Sverige imorgon - tv

6an eller 9 an lär visa om inte 1, 2, 4 eller 5 gör det. Men vill du verkligen se X matchen? smile

Jag har undersökt 6, 1, 2, 3, 4, 4+,  och femman :-( Klart jag ska se matchen om jag får möjlighet. 1 timme förre avspark har jag planerat promenad i min fina röda tröja - som sist under EM där det slutade 2-2:-) DK vs Sverige - alltid kul, alltid speciellt och tack å lov aldrigt hatisk fast lite bröder-rivalisering finns ju alltid - men det är ju det som är kul smile

/Jan

Oh Flower of Scotland, when will we see your like again, that fought and died for, your wee bit hill and glen, and stood against him (England), Proud Edwards army, and sent him homewards tae think again.

ALBA GU BRATH

Jan: Matchen visas på Kanal 9

Det tråkigaste med en riktigt lyckad öl är att den tar slut på tok för fort,

Hej AndyKaz

Ok - tack så mycket. Desvärre kan jag inte se matchen då sad sad sad Men annars tack så mycket för hjälpen. Tyvärr kan jag inte önska någon lycka till imorgon smile

http://www.humle.se/punbb/images/upload/370px-Flag_of_Denmark.svg.png

ALBA GU BRATH

Nu får du skämmas Jan wink svart dag för sporten.

7 Senast ändrad av Calle (2007-06-02 21:40:57)

Hej!
Ja, där ser man vad Carlsberg ställer till med  wink

vissa människor får sitta i apbur resten av livet - den ena ar Christian Paulsen, och den andra är den idiot som sprang in på planen. Zoo is calling sad Det enda jag är rädd nu att huligan  idioterna från FC København och Brøndby börjar slåssa mot svenska huligans....risken finns :-( Då får de väl tävla om att vara störst idioter.... sörjligt - dk vs sverige ska inte vara präglat av bråk men två goda vännar som spelar mot varann...

ALBA GU BRATH

Trist när idioter får befläcka världen härligaste sport.  Speciellt i tillägg då danske röd-vita fans har haft ett sådant gott rykte tidigare.  Tråkigt.  Nu fattas det väl bara att vi får se läktarbråk på Irland och alla illusioner är borta....

Har inte bryggt på ett jävla tag men börjar blir rejält sugen nu.

ja, vem minns inte roligan rörelsen som uppstod efter Heysel katastrofen i 85 där hooligans anfallde juventus supportare?. Och när det är oss grannländer - dk, N och S som spelar mot varandra - vi liknar varandra på mångt och mycket, och det ska vara vänskaplig spirit som tidigare, där man kan umgås varandra utan bråk. Idioten bor förresten i Sverige, men är dock dansk.

ALBA GU BRATH

11 Senast ändrad av jan_johansen (2007-09-07 23:52:47)

Og nu ved vi jo allesammen godt hvem der vinder i morgen ikke også????? wink smile big_smile

Der sker det at en svensk hooligan løber ind på banen og slår dommeren. Kampen afbrydes, Danmark får sejren (3-0) og Sverige dømmes til at spille resten af kvalifikationskampene på neutral grund i Finmarken hvor svenske elge er de eneste fans der har ret til at se kampene på stadion - hvis de ellers holder sig i ro og ikke årsager ballade wink big_smile smile

ALBA GU BRATH