Behöver hjälp med ALE

Hej
Jag tänkte göra min första CREAM ALE nu utan att följa något färdigt recept. Har sedan tidigare följt recept men skulle tycka det var kul att göra något helt eget från grunden. Men är extremt okunnig och skulle behöva råd och tips. Har läst lite på i olika forum böcker och pratat med människor. Som det ser ut ser recept ut på följande sätt:

Malt:
1  kg pilsnermalt
2 kg Pale ale malt
0,3 kg Karamell malt
0,3 kg majs

Humle:
60 min Citra [11-15%] 25 gram
15 min Cashmere  [7-10%] 10 gram
5 min Cashmere  [7-10%] 10 gram
5 min Citra [11-15%] 10 gram 

Jäst:
American-ale-WY-1056 eller  LalBrew Windsor

Vill gärna göra ölen och dricka den under sommaren så därför vill jag ha lite sötare och fruktigare öl. Är även lite inne på att ha i honungsmalt just för att få ölen lite sötare.

Jag kanske är helt ute och cyklar vad det gäller mitt recept och tänkte därför att jag vänder mitt hit och kollar med er som är mer kunniga och kollar vad ni tycker och tänker. Om jag är helt ut och cyklar får ni gärna säga det. Är tacksam för all input och feedback.

Sv: Behöver hjälp med ALE

Tanken med Cream Ale är väl att skapa ett öl med lagerkaraktär, fast i högre jästemperatur än vanlig lagerjäsning.

Jäser du 1056 i en sådär 15-16 grader kommer du dit, lite citrusig sådärfrån jästen. Och såklart från humlen. Tempen blir nyckeln här. Eller om du kollar på Wye 2112. Du kan du släppa upp tempen någon grad till. Maltnotan ser bra ut.