DHL Företagspaket / Hemleverans

Jag bor ute i en liten by närmsta stad är 5 mil och närmsta utlämningställe är en liten butik 2 mil från mitt hem.

Funderar på hur det fungerar, har läst hur det är förklarat på er sida innom frakt, men är osäker. Blir det någon extra kostnad med detta fraktval, eller blir de problem när jag bor så långt från stan, är träd så långt ögat når där jag bor så.

Har ju börjat brygga mer och blir mer ekonomiskt om jag kan köpa 25kg malt istället.

Sv: DHL Företagspaket / Hemleverans

Hej,

Det tillkommer inga extra avgifter vid val av denna fraktmetod, oavsett om du bor långt från närmaste DHL terminal eller inte.

Dock så kan leveransen ta lite längre tid på orter som ligger avlägset från DHL terminalen, då har DHL oftast utkörning någon/några dagar i veckan istället för dagligen. På följande länk kan du kolla leveranstiden för just ditt postnummer, fyll i vårt postnummer 192 79 och ditt eget:

http://dhlfreight.se/Tidpris/Tid/tabid/269/Default.aspx

Skulle du få upp meddelandet "Postnumret är avvikande" så måste du kontakta DHL på 0771-345 345 för se vad det betyder då det kan innefatta olika saker.

Med vänliga hälsningar,
Amanda

Sv: DHL Företagspaket / Hemleverans

Ok tackar då vet jag.