Jag gjorde ett unboxing-inlägg om ett tapptorn jag köpte på ebay.
http://www.beernakedblog.com/gear/keger … d-the-tap/
Ett halvår senare kan jag nog säga att jag kommer byta ut själva tappkranarna så fort ekonomin tillåter.
Det är inte själva byggkvalitén som är superdålig utan snarare att konstruktionen på de enklare tappkranarna har en tendens att klibba igen ifall man inte gör rent dem efter varje användningstillfälle.
Köp dig en bra nyckel för montering och nermontering också.
Ifall du kan hitta ett tapptorn utan kranar skulle jag köpa det och komplettera med perlick-kranar.
http://www.beernakedblog.com - Recensioner, bryggerfarenheter, recept, brygglogg etc.