Säljes: Fatanläggning inklusive två fat

Jag har en fatanläggning som står och samlar damm i källaren. Den användes senast för ca 5-7 år sen och då funkade den bra. Men slangarna behöver nog bytas och lite service är nog på sin plats.

Det som finns är regulator, vattenfyllt kylaggregat, två tappkranar och två stycken "vanliga krogfat". Och en egentillverkad nyckel för att öppna faten.

Någon som är intresserad? Grejjerna finns vid Odenplan i Stockholm.

Sv: Säljes: Fatanläggning inklusive två fat

Kan du tänka dig sälja regulatorn separat?

http://www.beernakedblog.com - Recensioner, bryggerfarenheter, recept, brygglogg etc.

Nä, jag vill helst bli av med allt på samma gång. Måste tömma förrådet så att bara bli av med regulatorn hjälper inte så mycket smile.

Jag var just nere och kollade lite mer på grejjerna. Det är ett torn med två kranar det är då även två fatkopplingar. Regulatorn verkar ha sett bättre dagar då alla skyddsglas är borta och den ser lite luggsliten ut.

Vad hade du tänkt dig för pris?

Jag vet inte riktigt, men något som är vettigt. Kollar man snabbt på blocket så verkar ju ett tapptorn gå på 1000 spänn. 2000 spänn för allt kanske?

Hej Gunne, har försökt maila dig men verkar inte komma fram. Du får gärna kontakta mig på axelg89@hotmail.com eller 070-4232541.

Tack
Mvh Axel

Jag finns på gunne.ekelin@gmail.com om nån är intresserad.

Grejjerna finns kvar. Nu har jag dammat av allt, klippt bort de sunkiga slangarna och blåst ur slingorna med tryckluft. Finns på Långholmen om någon är intresserad. Bilder kan mailas.

Det har varit flera här och kollat men ingen har nappat. Verkar som att prylarna är för stora för de flesta.

1000 spänn? Det är väl ungefär vad tappkranen och faten är värda så kylaren får man på köpet...

Tjena! Kan du maila en bild?

Såld!