Panik! Jästen borta, någon som har en ale jäst i Stockholmsområdet?
Mitt upp i lakningen och skall plocka fram jästen. Spårlöst borta! Är det ngn som har ett paket Ale jäst till övers så kommer jag och köper omgående!
Hälsningar
Jonas
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Bryggmetoder och råvaror → Panik! Jästen borta, någon som har en ale jäst i Stockholmsområdet?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Mitt upp i lakningen och skall plocka fram jästen. Spårlöst borta! Är det ngn som har ett paket Ale jäst till övers så kommer jag och köper omgående!
Hälsningar
Jonas
Har 1 paket Fermemtis Safale (datum 2014-07) US05 här i tyresö.
Gratis mot avhämtning, klicka på mitt användar id och skicka ett mail med telnummer om det är intressant.
/ Micke
Tack t_m_jansson för att du engagerar dig!!!! Ari från Upplands-Väsby hörde av sig innan och löste mitt problem, Tack!! Och nu vet jag vart jag skall vända mig nästa gång (eller skall nog köpa upp mig på en buffert istället) det händer. Det fick bli en Nottingham till IPA'n men det skall nog funka.
Jonas
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Bryggmetoder och råvaror → Panik! Jästen borta, någon som har en ale jäst i Stockholmsområdet?