Var köper man tapptorn?
Jag skulle vilja ha ett tapptorn med 2-4 kranar med kompensator (typ Perlick 650ss).
Tänkte beställa från Kegworks men där är dom slut.
Gärna under 5k
Tack på förhand.
/M
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Utrustning → Var köper man tapptorn?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Jag skulle vilja ha ett tapptorn med 2-4 kranar med kompensator (typ Perlick 650ss).
Tänkte beställa från Kegworks men där är dom slut.
Gärna under 5k
Tack på förhand.
/M
Öltappen.se dock inte perlick men bra kranar med kompensator
Tack!
Såg att deras dubbeltorn levereras med kompensatorkran vilket bilden inte visar.
Hur står sig deras kran mot Perlick? Är dom jämförbara?
Jag har haft typ "kinakranar" innan och de var ingen höjdare. De kladdar igen väldigt fort. Perlick med sin "forward sealing method" är faktisk riktigt bra. Jag ångar att jag inte köpte Perlick direkt.
Det är ju säkert viss skillnad men själv har jag inte haft några problem. Sprutar alltid starsan upp i röret så slipper man problemen med igenklibbande.
När man sätter ihop kranen är det också bra med starsan på vissa av packningarna som annars är lite svåra att få ihop.
Det är ju säkert viss skillnad men själv har jag inte haft några problem. Sprutar alltid starsan upp i röret så slipper man problemen med igenklibbande.
När man sätter ihop kranen är det också bra med starsan på vissa av packningarna som annars är lite svåra att få ihop.
Är din kran från öltappen.se?
Du har inte lust att dela med dig av en bild?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Utrustning → Var köper man tapptorn?