Starta bryggeri med mig?
Hej jag heter Björn Månsson och är sugen på att dra igång ett bryggeri och saknar kompanjon. Jag har bryggt i ca 6 år och funderar på att försöka smyga igång ett bryggeri med mycket experimentlusta, jag har redan investerat i utrustning värd ca 250 000:- dvs jäskärl pumpar plattvärmeväxlare rostfria elskåp elpatroner mm. Jag tänkte dra igång med en vän som driver en livsmedelsproduktion men han har tyvärr aldrig tid tyvärr. Jag bor i Falkenbergsområdet och det hade varit bra om den jag söker har en lämplig lokal som vi kan dra igång projektet i jag är svetsare i grunden och har svetsat mycket rostfritt så jag tror att man kan komma undan relativt billigt med bryggkärl osv jag jobbade tidigare med tillverkning av kärl som användes inom läkemedelsindustrin. Jag är som person ganska spontan mångsysslare med en känsla för att ta fram kvalitetsprodukter och jag älskar att förädla och bjuda på exklusiva produkter mitt måtto är varför köpa när man kan göra själv. Nu söker jag en person som är driftig och vill förverkliga sina drömmar men det kan betyda mycket arbete i början. Hoppas att det finns någon som är på samma våglängd och har lust att drömma. Med vänliga hälsningar flum-Björn!