1 Senast ändrad av KB (2014-06-04 08:36:44)

Säljes! GBG! Biltemakastrull, Coronakvarn, UT200-termostat

Hallå

Har uppgraderat brygghuset och behöver inte längre utrustningen jag säljer! Hämtas i GBG (Majorna)

Biltemakastrull, använd 15 bryggningar på gasolbrännare. 300kr

Coronakvarn, (bult medföljer så att den kan drivas med skruvdragare) använd 15 bryggninar, 400kr

UT200 termostat, aldrig använd. Beställd från Conrad.se 300kr

/Erik

2 Senast ändrad av KB (2014-06-05 18:56:48)

Sv: Säljes! GBG! Biltemakastrull, Coronakvarn, UT200-termostat

kastrull kvar, resten sålt

Hämtas i Majorna

erikbengtsson86@gmail.com