Nora Brygghus

Idag på ICA såg jag NORA Bryggeri som lanserat sin lätt öl ofiltrerad och opastöriserad, har någon annan smakat deras öl ? Återkommer efter den är uppdrucken :-)

- Sök och du skall finna sa en vis man till mig och jag sökte, jag fann och inte fan vart jag visare av det !

Sv: Nora Brygghus

Ser intressant ut! Men det ser ut som att de bara säljs i Nora, stämmer det? Jag testade väldigt bra folköl från Train Station Brewery igår; "The Hoppy One" som var helt ok och "Lawbreaker" som var riktigt bra och uppfriskande. Rekommenderas!

Jag tycker att det är grymt kul att det kommer så många nya, bra folköl nu för tiden! Mer folle åt folket!

3 Senast ändrad av TobiasKuru (2014-03-16 22:34:03)

Sv: Nora Brygghus

Köptes på Ica i Guldsmedshyttan, smakar bra men aningen smaklös för mig, påminner lite i pilsner varianten, kan inte placera in den riktigt, lite för mycket besk eftersmak för mig men den här kan tänkas vara god i sommar till grillen www.norabrygghus.se

det jag ser fram emot nu är leverans av 5st 25liters hinkar med korn från jobbet som odlas av mig chef, sen ska humlen och jästen tillsättas, snacka om när producerat :-)

- Sök och du skall finna sa en vis man till mig och jag sökte, jag fann och inte fan vart jag visare av det !