Är det här en gammal "soda stream"-tub?

Hej!

Hittade vad jag tror är en gammal "soda stream"-tub på loppis och undrar om någon här vet om man kan byta in den nånstans? Om inte, kan man fylla den eller får den funktionsduglig på något sätt?

http://www.flickr.com/photos/57159697@N02/9283600157/
http://www.flickr.com/photos/57159697@N02/9283601581/
http://www.flickr.com/photos/57159697@N02/9283600571/
http://www.flickr.com/photos/57159697@N02/9286378986/

Sv: Är det här en gammal "soda stream"-tub?

Jepp, det är en 300g sodastreamtub.
Jag är inte säker, men i Essensspecialisten på Mölndalsvägen 15, strax söder om Korsvägen borde du kunna byta den mot en full.
kostnad? mellan en femtiolapp å en hundring...

/Nilus

hominem coquo cervisia

Sv: Är det här en gammal "soda stream"-tub?

ja det är en 300g tub. Använder själv en sån. Är det nån som vet om dessa är påväg att försvinna  och ersättas helt av de nya 400g?

Sv: Är det här en gammal "soda stream"-tub?

det är meningen att de ska fasas ut, men de finns fortfarande minst ett företag som fyller på...

hominem coquo cervisia