köpes: Braumeister

Tja!
Jag är som sagt ute efter att uppgradera mitt lilla bryggeri med en braumeister, helst 20 liter, och undrar om någon har en sådan att sälja.
/Zaggelito

Sv: köpes: Braumeister

Tips: finns på ebay till bra priser.

Nej, finns på humle.se till bra priser. Det är ju ändå ett forum som drivs av Braumeisters svenska generalagent vi befinner oss på? Förresten är prisskillnaden mycket lite.

bjolu340 skrev:

Nej, finns på humle.se till bra priser. Det är ju ändå ett forum som drivs av Braumeisters svenska generalagent vi befinner oss på? Förresten är prisskillnaden mycket lite.

Läste fel, läste bielmeier i alla hast.

Jag vet att de finns på humle.se för bra priser men för tillfället har jag inte ekonomi till att köpa en ny utan letar efter en begagnad. Om/när det blir aktuellt att köpa nytt så gör jag det givetvis via humle.se smile

Hej!

Har en 20 liters. Använd ca 10 gånger. Funkar perfekt. Ska uppgradera till 50 liter. Maila mig på david@gertrud.se med ett bud:).

Min BM var såld men köparen ändrade sig. Men nu blev ödet så att jag behöver den ett tag framöver pga olika omständigheter. Men jag lägger upp ett eget inlägg när den är till salu igen helt enkelt. Jag kommer kontakta all som visat intresse tidigare i den ordning ni hörde av er för rättvisans skull.

Hej! min BM är såld