Skänkes 100 st 0,5 lit bruna Krombacher fr. Tyskland

Hej!

Kompisen rensar sin källare och min egen samlarkvot är fylld.
Alltså: Skänkes 100 st 0,5 lit bruna Krombacher tomflaskor fr. Tyskland
Avsedda för vanlig kronkapsyl.
Hämtas / Levereras i plastkassar eller olika pappkartonger på plats i Ljungby.
Erbjudandet gäller Juli månad ut, om inget annat överenskommes!

Mvh Raasken

Vanliga Halsningar fr.
Kv.Vikingens Pannrums-bryggeri:
Det är inte färdigt förrän det är klart...;)

Sv: Skänkes 100 st 0,5 lit bruna Krombacher fr. Tyskland

Jag kan tänka mig å hämta alla

Mvh Tobbe

Sv: Skänkes 100 st 0,5 lit bruna Krombacher fr. Tyskland

Det kan jag också! Bor utanför Växjö och kan komma nästan när som helst.

Sv: Skänkes 100 st 0,5 lit bruna Krombacher fr. Tyskland

Hej Tobbe o Tuben!

Eftersom Tobbe svarade först så får vi ta första logistiksnacket med Tobbe.
Tobbe får ett mail med mina kontaktuppgifter.

Med vänlig hälsning Raasken

Vanliga Halsningar fr.
Kv.Vikingens Pannrums-bryggeri:
Det är inte färdigt förrän det är klart...;)

Sv: Skänkes 100 st 0,5 lit bruna Krombacher fr. Tyskland

Jäpp det är ju först till kvarn så smile