JG koppling 3/8" och Biltemas 8mm kopparrör
Någon som vet om det går att koppla biltemas bränslerör med en 3/8" JG koppling?
Tänkte göra en tillfällig lösning på ett hermssystem och vet inte hur jag ska koppla ihop med övriga delarna som främst består av 12mm silikonslang och 1/2 kopplingar.
Tips mottages tacksamt ![]()