Bakstycke öltapp
Införskaffade för ett tag sedan ett komplett torn med två tappar. Planerar nu att byta ut de budgettappar som satt på mot de Perlick-kranar som säljs av Humle.
Finns det olika standarder på bakstycken? Eller kommer jag även att behöva byta ut dessa?