Rostfritt kärl

Har ett nybyggt kärl på ca 45 lite.
Som är byggt i 4mm rostfritt med balofix + rör för tapning.
Har även 2 st kärl som inte är färdig byggda samma storlek.
Samman byggas färdigt om det är någon som är intresserad.

Vid intresse skickas  bilder.

Högst bjudande.

Skicka ev frågor till  anders_tellgren@hotmail.com

Sv: Rostfritt kärl

Jag har mejlat dig.

Sv: Rostfritt kärl

Underligt. Jag har inte fått svar vare sig via mejl eller forum...

Sv: Rostfritt kärl

Du är inte ensam, mailade honom den 11:e och inget svar;-(

Glad Amatör!

Sv: Rostfritt kärl

Tjena ni som svarat., Har tyvärr inte sett några mail så testa igen om ni är intresserade. VlhTellan