Dark Horizon
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ … ruNr=11587
Någon som testat? Jag var tvungen att köpa en. På flaskan stod det att de rekommenderade att man lagrade den till hösten 2009, så det blir nog så för min del
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Öltyper, recept och bryggloggar → Dark Horizon
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ … ruNr=11587
Någon som testat? Jag var tvungen att köpa en. På flaskan stod det att de rekommenderade att man lagrade den till hösten 2009, så det blir nog så för min del
Själv tipsade jag min kollega att köpa en... och han lovade att dela med sig! Jag återkommer i ärendet om han håller löftet.
Jag köpte oxå en idag
Ska lagra till nåt speciellt tillfälle ![]()
Får återkomma efter nyår 2010![]()
Den som väntar på något gott.....
kollegan höll löftet!
Provning av Dark horizon genomförd alltså. Tillfället infall på kvällen efter SM, således var man något trött i smaklökarna. Men jag kan ändå meddela att den var god och lite salt! Det är allt jag minns... Troligen dock inte värd priset (än i alla fall)
Kollegan, som själv inte är bryggare, konstaterade att han under SM-dagen druckit många godare öl.
/Hardy
Till det priset tycker jag inte alls den är så fantastisk.
Ja tänker inte hylla den för jag har inte smakat min flaska än, men jag tänker ändå göra en jämförelse med de omogna avakado som jag inköpte igår.
De är i nuläget inte värda en spänn, men när de väl är mjuka och mogna så är de definitivt värda sina kronor.![]()
Blev påmind om den i en annan tråd så jag ska väl göra en liten uppdatering så här 3.5 år senare...
Själva ölen blev dock uppkorkad på slutet av en annars ganska go kväll så jag minns bara att den smakade väldigt rostad och lite väl mastig för min smak.

Har du smakat din avokado nu också?
Jag har druckit både second och third edition. Tvåan var helt fantastisk. Tyvärr tyckte jag att trean var lite av en besvikelse jämförelsevis. Förväntningarna var väldigt höga efter tvåan kan tilläggas.
Jag har druckit både second och third edition. Tvåan var helt fantastisk. Tyvärr tyckte jag att trean var lite av en besvikelse jämförelsevis. Förväntningarna var väldigt höga efter tvåan kan tilläggas.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Öltyper, recept och bryggloggar → Dark Horizon