Desinfektion
Hej, jag är på jakt efter något vettigt medel för desinfektion av fatkopplingar och dylikt. Helst något som man inte behöver skölja bort. Jag antar att läkarsprit eller dylikt är det bästa men det är ju inte så lätt att få tag i.
Så vad använder ni för medel? Jag har tillgång till dax ytdesinfektion 70 men det vet jag inget om så det vågar jag ej spreja på.
Däremot så har jag hittat denna produkt: http://www.farmos.se/images/pdf/produk_eta_700.pdf
Vad tror ni om den?
/Hans den frågvise