Adress för indkick till SM

Jag har letat överallt men jag hittar inte vilken adress jag skall skicka mina sm-bidrag till. Har ju valt postinlämning.
Skumt eller är jag blind?

Sv: Adress för indkick till SM

Inlämning per post
Ni som inte kan lämna in era öl på ovanstående orter kan packa och skicka in era öl på egen hand. Postinlämnade brygder ska vara SHBF tillhanda senast fredag den 27 april.

Postpaket skickas till: SHBF c/o Björn Arvidsson, Slottsvägen Fastigheter AB, Slottsvägen 15, 19571 Rosersberg.

Colin #2 skrev:

Inlämning per post
Ni som inte kan lämna in era öl på ovanstående orter kan packa och skicka in era öl på egen hand. Postinlämnade brygder ska vara SHBF tillhanda senast fredag den 27 april.

Postpaket skickas till: SHBF c/o Björn Arvidsson, Slottsvägen Fastigheter AB, Slottsvägen 15, 19571 Rosersberg.

thank you!
Tiden är kort! smile

Det konstiga är att det står två olika datum för postinlämning, 27 april och 3 maj.

Jag har denna text: Du har valt att lämna in dina öl via postbefodran. Tänk på att de skall vara framme senast 2012-05-03.

Om man inte har nåt öl klart nu men vill delta i FV, kan man lämna och regga för tävlingen på plats?

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa

Flasktömmaren skrev:

Om man inte har nåt öl klart nu men vill delta i FV, kan man lämna och regga för tävlingen på plats?

Ja du får vara med och bjuda på öl men du är nog inte med i tävllingen då du inte tilldelats nån kod.

Folkets val kommer att gå att registrera från nästa vecka igen så det är inte försent att vara med där. Kolla på shbf.se

hur mycket kostar det?? och; kan man anmäla för att senare inse att ekonomin sätter stopp för alltihop? äh dum fråga, det skiter sig ibland ju, bara att acceptera väl? men anmälningsavgiften går då förlorad??

Undraflundralaxen e torsk?

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa