BeerGun

Hej!

Köpte denna direkt när den släpptes här på HG. Trodde jag skulle ha nytta av den men då jag fortfarande ej skaffat mig en kolsyretub har den endast legat bland utrustningen.

Det enda som är fel är att den lilla gummi-olympen lägnst ner kommit bort efter otaliga flyttar men jag såg nu till min förtjusning att dessa finns att köpa här för ca 30:- kronor.

Jag köpte alltså denna när det var en "Nyhet" för ca 1500:-  jag kan tänka mig släppa den till ngn med användning för den istället för ca 500:- + porto (kostar ca 900:- + porto ny)

OBS. Aldrig använd då jag ej skaffat fat än.

Kan tänka mig att byta mot något roligt också eftersom pengarna ndå går till nya brygg-grejer.

Så passa på. Vad jag förstår en bra sak att ha om lan kör tuber och fat.

Pm:à eller fråga här.

Mvh

Förutom bryggning och alla andra intressen så odlar jag och säljer färsk (skördar på beställning) Rosenrot. Gör din egen tinktur el torka den själv. Säljer även torkad rot, fröer, levande plantor (då det är säsong) m.m. Pm:à vid intresse. Är det ej ok att göra reklam för en småskalig verksamhet så kan admin hojta. Då jag fick skriva precis vad jag ville antog jag detta var OK.

Sv: BeerGun

Jag har skickat mail till dig.

Sv: BeerGun

Ej fått ngt brev. Kopiera det och skicka igen till:

Dukanmailatill@gmail.com

Vänligen /Tobbe

Förutom bryggning och alla andra intressen så odlar jag och säljer färsk (skördar på beställning) Rosenrot. Gör din egen tinktur el torka den själv. Säljer även torkad rot, fröer, levande plantor (då det är säsong) m.m. Pm:à vid intresse. Är det ej ok att göra reklam för en småskalig verksamhet så kan admin hojta. Då jag fick skriva precis vad jag ville antog jag detta var OK.

4 Senast ändrad av nils-alf (2012-02-04 16:37:41)

Sv: BeerGun

Okej. Nu ska du ha ett mail i alla fall.

Sv: BeerGun

Såld!

Förutom bryggning och alla andra intressen så odlar jag och säljer färsk (skördar på beställning) Rosenrot. Gör din egen tinktur el torka den själv. Säljer även torkad rot, fröer, levande plantor (då det är säsong) m.m. Pm:à vid intresse. Är det ej ok att göra reklam för en småskalig verksamhet så kan admin hojta. Då jag fick skriva precis vad jag ville antog jag detta var OK.