New York i mars
Vart ska jag gå när jag far till det stora äpplet, kommer att bo på centrala Manhattan.
Kommer olyckligtvis åka hem samma lördag som St:patriksday
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Resor, pubar och bryggerier → New York i mars
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Vart ska jag gå när jag far till det stora äpplet, kommer att bo på centrala Manhattan.
Kommer olyckligtvis åka hem samma lördag som St:patriksday
Gingerman är kalas, likaså Rattle n Hum. Känslan av att vara ett barn i en godisaffär infinner sig omedelbums. Det finns massor med bra barer, tips att kolla ratebeers new yorksida under places, där finns adresser och recensioner. Trevlig resa!
Mina tips:
Rattle'n'hum (bästa puben - deras burgare är dessutom grymt bra)
Eataly Birreria (bra mat och öl från bl.a. Dogfish head - det är värt att skriva upp sig på väntelistan om det krävs)
Fette Sau (köttätarens himmelrike - brukar ha bra mikroöl på tapp också)
Spuyten Duyvil - (tvärs över gatan från Fette Sau, trevlig pub med schysst innergård)
Brooklyn Brewery ligger rätt nära Fette Sau/Spuyten om man har lust med det. Har själv inte varit där dock.
Black iron Burgers för burgarna och bra öl, Brooklyn på fredan för after work och rundvandring. Om du ska till Brooklyn se till att komma dit i mycket god tid, det är kö in och se till att gå och ta ett bord FÖRE du fixar poletter till bärsen.
Ska finnas en butik som heter Good Beer om jag inte är felunderrättad. Håll utkik efter öl från Coney Island. Bara etiketterna är rena konstverken.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Resor, pubar och bryggerier → New York i mars