Öl i regulatorn

råkade trycka öl genom regulatorn när jag skulle byta gasflaska, hur ska man göra nu då? det verkar funka än så länge men tänker att det kommer klibba till sej vad det lider, finns det nåt smart sätt att göra rent det hela på??? pressa igenom ljummet vatten / alkohol?

vad säger expertisen?

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa

Sv: Öl i regulatorn

Här är en tråd om mina vedermödor av samma karaktär:

http://www.humle.se/punbb/viewtopic.php?id=3313

Jag har inte gjort någonting åt saken, och regulatorn funkar skitdåligt. Men jag kör tills jag inte orkar mer, och då köper jag en ordentlig anläggning i stället för sodastream-möget.

Think globally. Drink locally.

Jag har öppnat upp mina regulatorn och stadat den och den funka helt perfekt nu.  Dem är väldigt enkelt faktiskt.

tack för det lugnande svaret Colin, då gör jag ett försök. säg gärna till om du kom på nåt knep eller så.

"You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."- Frank Zappa

Var försiktig bara att du har bra koll på precis var alla olika del kommer från. 

Jag hittade någon gång en post om hur man gör, ska försoker att hitta igen den.