rostfri reducering

Jag försöker hitta en reducering från 1/2" till 1/4" i rostfritt utförande men det verkar svårt i vårt avlånga land. Jag har hittat en på www.esska.se men det känns som något är helt galet när en i förzinkat stål går på 78 kr och en i rostfritt kostar 930 kr! I USA går det ju att beställa dessa för under $10.. sad

Trist att köpa mässing när allt annat man har är rostfritt sad

/Calle

Sv: rostfri reducering

hyrdoskandia,.. vet inte vad den kostar, men 930 tror jag inte.

Martin

På gång: Red Ale
Jäser/Lagrar: Svensköl
På flaska:
På Fat: Pail Offer

Du kan prova att google på övergångsnippel..

Ett liv utan öl är som ett hål tomt och innehållslöst......

http://www.bargainfittings.com/index.ph … duct_id=71
Beställ en till mig också så sätter jag in pengar på ditt konto. smile

Ahlsell säljer sådana om ni kan handla där.. www.ahlsell.se

Ett liv utan öl är som ett hål tomt och innehållslöst......

Tyvärr har jag ingen firma för att kunna handla av ahlsell. Får gå till hydroscand och fråga (även om det brukar vara ganska
dyrt där om man inte har avtal med dom och 40-60% rabatt).

Rörsäljare verkar tyvärr inte vara till för privatpersoner i sverige sad

/Calle

cwahlin skrev:

Jag har hittat en på www.esska.se men det känns som något är helt galet när en i förzinkat stål går på 78 kr och en i rostfritt kostar 930 kr! I USA går det ju att beställa dessa för under $10..

Allt på den här hemsidan verkade förhållandevis inte så dyrt. De verkade ju i alla fall ha ett intressant utbud. Exempelvis övergångar från NPT (amerikansk rörgänga) till vår rörgänga och även andra i rostfritt är ju inte helt fel. Det har jag faktiskt inte sett tidigare.

Hane till hane 1/2" till 1/4" (vanlig rörgänga på båda) i rostfritt kostade 55,75 inkl.moms och det tycker jag inte är dyrt. Sen fanns det ju annat där priset skenade iväg.