Nya Grytor och Kärl
Har bryggt några omgångar nu och vill göra större satser. Några bra tipps på kärl ca 80L gärna med tapp.
Någon som har att sälja eller vet var att köpa?
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Nya Grytor och Kärl
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Har bryggt några omgångar nu och vill göra större satser. Några bra tipps på kärl ca 80L gärna med tapp.
Någon som har att sälja eller vet var att köpa?
Vill du ha ett helt nytt finns detta på Humlegården: http://shop.humle.se/se/art/kittel-rost … h-lock.php
Jag köpte min grya på Restorama i malmö 78 liter ca 2000kr http://www.restorama.nu/restorama_2010.pdf
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Nya Grytor och Kärl