SBR-TV - Maltes Hembryggdsfestival i Malmö

SBR-TV från Hembryggdsfestivalen i Limhamn/Malmö 27/8 2011.
Drygt 125 deltagare och massor av öl både i och utanför tävlan.
För fler episoder av SBR-TV besök www.bryggradio.com

http://www.youtube.com/watch?v=gtckbZQNFms

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

Sv: SBR-TV - Maltes Hembryggdsfestival i Malmö

Riktigt bra!

Jag ser gärna mer SBR-TV (utöver det som redan publicerats), så det är bara att producera på för oss svältfödda wink

Jag misstänker att du redan fått frågan vid ett flertal tillfällen, men finns det någon möjlighet att slänga upp SBR (och SBR-TV för den delen) i en podcastvänlig lista. Jag, och säkert flera med mig, kör gärna Basic Brewing, The Jamil Show, m.m. direkt i mobilen och skulle gärna lägga till SBR på listan. Hojta till om du vill ha hjälp att kolla upp möjligheterna, då jag mer än gärna offrar x-timmar på att finna lösningen om det är där det fallerat.

Bo skrev:

Riktigt bra!

Jag ser gärna mer SBR-TV (utöver det som redan publicerats), så det är bara att producera på för oss svältfödda wink

Jag misstänker att du redan fått frågan vid ett flertal tillfällen, men finns det någon möjlighet att slänga upp SBR (och SBR-TV för den delen) i en podcastvänlig lista. Jag, och säkert flera med mig, kör gärna Basic Brewing, The Jamil Show, m.m. direkt i mobilen och skulle gärna lägga till SBR på listan. Hojta till om du vill ha hjälp att kolla upp möjligheterna, då jag mer än gärna offrar x-timmar på att finna lösningen om det är där det fallerat.

Tack Bo, det var bussigt sagt!
Jag är också en sucker för podcasts och "vloggar"? Så det känns bara kul att kunna göra något svenskt som förhoppningsvis inspirerar till att brygga
eller göra annat ölrelaterat.

Vi har testat med diverse plugins till wordpress för att ordna RSS eller podcastfeed, men samtliga har genererat ngt slags avbrott i "strängen/länken" för feeden. (Som du märker är jag ingen datorsnubbe wink )

Om du har lust och tid så är vi otroligt tacksamma för all hjälp med sådant. Maila mig så kan jag hooka upp dig med logins.

www.bryggradio.com
www.facebook.com/bryggradio

4 Senast ändrad av Bo (2011-08-31 10:13:34)

Fint - jag kikar lite i koden och ser om jag kan felsöka. Återkommer via mail för det fall jag behöver logins. Det var ett tag sedan jag själv höll på med dylikt varför jag inte vågar lova ett snabbt och lyckat resultat wink