Nybryggare behöver utrustning :)
Köper gärna bättre begagnade grejjer såsom kärl, kylare, jag finns i stockholm /Niklas
Du är inte inloggad. För att använda forumet fullt ut bör du logga in eller registrera ett användarkonto.
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Nybryggare behöver utrustning :)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Köper gärna bättre begagnade grejjer såsom kärl, kylare, jag finns i stockholm /Niklas
Hur stora kärl vill du ha i starten.
Jag har ett 10L och ett 15L kärl som inte används så frekvent samt en kylspiral som inte används efter att jag gått över till plattvärmeväxlare.
Tjena! Ok, jag hade tänkt mig ngt större men vafan
Kylspiralen e jag intresserad av helt klart. Tappkran på kärlet? Du kan väl höra av dig till nljungblom@gmail.com ![]()
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera ett konto för att svara
Humlebladet → Köpes/säljes/bytes/skänkes → Nybryggare behöver utrustning :)